پایگاه دانش

پایگاه دانش، همان جایی است که قرار است دانش ها ماندگار شوند..

پایگاه دانش

پایگاه دانش، همان جایی است که قرار است دانش ها ماندگار شوند..

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۰ ب.ظ

سیاستهای ارتباطی

ویستروفالن، سه مدل اصلی برای سیاست های ارتباطی در خصوص مخاطبان را نام میبرد:

1- قربانی (در مدل اثرات)

2- مصرف کننده (در مدل بازار)

3- پول رایج (در مدل کالا)

استفاده از رسانه ها تحت تأثیر شرایط زمان و مکان و نیز عادات اجتماعی و فرهنگی قرار دارد.

استفاده از رسانه ها

نوع عمومی استفاده از رسانه ها: در مواقعی متجلی می شود که افراد به طور آگاهانه و انگیزه مند به گزارش وقایعی که اهمیت اجتماعی بسیار زیاد دارند، توجه می کنند.

نوع خصوصی استفاده از رسانه ها: براساس خلق و خو و شرایط مشخصی شکل داده می شود. وقتی که این نوع استفاده کاملا درون نگرانه نباشد، می تواند نوعی مقایسه خویش و سازگار شدن با یک مدل، نقش یا شخصیت رسانه ای را شامل شود که به منظور یافتن یک هویت قابل قبول برای عرضه به عموم مردم انجام میگیرد.


منبع: ماهان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۸
امین جوانشیر

ارتباطات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی