پایگاه دانش

پایگاه دانش، همان جایی است که قرار است دانش ها ماندگار شوند..

پایگاه دانش

پایگاه دانش، همان جایی است که قرار است دانش ها ماندگار شوند..

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ق.ظ

چینش قاب عکس بر روی دیوار (2)

حالت آزاد

این حالت بهترین فرصت برای شماست. اگر قصد دارید قاب‌های متعدد را با سبک و اندازه‌ متنوع کنار هم بر دیوار نصب کنید. در این صورت باید ابتدا درباره جای قرارگیری بزرگ‌ترین قاب در میان مجموعه تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید در مرکز باشد یا در یک سمت از چیدمان. سپس بقیه قاب‌ها را دور تا دور بزرگ‌ترین قاب و متناسب با آن کنار هم بچینید. برای این کار، قاب بزرگ را روی زمین قرار داده و قاب‌های دیگر را اطراف آن بچینید. پس از اینکه چیدمان آنها مورد تایید قرار گرفت، قاب‌ها را به دیوار منتقل کنید.



حالت شبکه‌ای
اگر چهار عدد یا بیشتر قاب هم اندازه و همسان دارید، می‌توانید آنها را طوری کنار هم نصب کنید که شکلی گرافیکی به خود بگیرد، مانند این حالت که حالت شبکه‌ای نام دارد. در این نوع چیدمان، اندازه‌گیری دقیق حرف اول را می‌زند و اگر یکی از قاب‌ها مقداری از جایی که باید قرار گیرد فاصله داشته باشد، کل مجموعه جلوه خود را از دست می‌دهد. فاصله بین قاب‌ها باید به اندازه مساوی باشد و اگر قاب‌ها یک شکل نیز باشند نتیجه کاملا مطلوب خواهد شد.


چیدمان روی لبه

اگر تمایل دارید قاب‌ها و آثار هنری دکوراسیون خود را زود به زود تعویض کنید یا اگر دوست دارید چیدمان قاب‌ها جلوه‌ای غیر رسمی‌تر داشته باشد، روی سطح یک طبقه یا تاقچه، ایده‌آل‌ترین فضا برای قراردادن مجموعه قاب‌های‌تان است. در این حالت قاب‌های بلند و بزرگ‌تر را جلوی دیوار روی طبقه، به دیوار تکیه دهید و قاب‌های کوچک‌تر و کوتاه‌تر را در حد فاصل قاب‌های پشتی طوری بر دیوار تکیه دهید که لبه‌های قاب‌ها با هم هم‌پوشانی داشته باشند. اگر قصد دارید چندین طبقه را بر روی دیوار به این منظور نصب کنید، حتما باید فاصله بین طبقات به اندازه کافی باشد تا برای قرار دادن قاب‌های بلندتر به مشکل برخورد نکنید.


منبع: برترینها
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۳
امین جوانشیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی