پایگاه دانش

پایگاه دانش، همان جایی است که قرار است دانش ها ماندگار شوند..

پایگاه دانش

پایگاه دانش، همان جایی است که قرار است دانش ها ماندگار شوند..

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

خواستم بگم کلاس درس باید جای چالش، بحث، مناظره، همکاری و تلاش برای فهم و یافتن پاسخ‌ها باشد.

فقط همین.

یک کلاس درس باید این ویژگی ها رو داشته باشه.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۱۳
امین جوانشیر

ممکنه پیش بیاد موقعیتی که لازم به نوشتن پروپوزال داشته باشیم. این پروپوزال دانشگاهی یا تجاری یا تحقیقی، در هر صورت معرف طرحی است که شما میخواهید ارائه دهید. طبیعی است که هر چه این پروپوزال دقیق تر و اصولی تر باشد، کار شما بیشتر و بهتر به چشم خواهد آمد.

نوشتن پروپوزال هم از قواعد و اصولی پیروی میکند که دانستن آن ها میتواند به شما در تهیه یک پروپوزال مطلوب کمک کند. هر چند پروپوزال بسته به محتوای آن میتواند اندکی تغییر کند، اما شکل بندی بنیادین آن ، همواره باید شامل عنوان بندی ها و بخش های زیر باشد:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۵۸
امین جوانشیر

یکی از وظایف مدیر مذاکره است که گاه و بیگاه باید با افراد مختلف انجام دهد. مدیر در این مذاکرات دو نقش میتواند داشته باشد. کسی که امتیازی را میخواهد بدست آورد و به آن نیاز مبرم دارد و به خاطر همین اقدام به مذاکره با افراد میکند و کسی که دیگران برای مذاکره با او می آیند. این دو تفاوت بسیار زیادی با هم دارند و یک مدیر باید بداند در هر کدام از شرایط چطور باید مذاکره کند. 

اما مسئله مهم تر و قبل تر این است که باید دانست هدف از مذاکره چیست و در این مذاکره چه چیزهایی در اولویت قرار دارند. به ترتیب و گام به گام پیش رفتن خیلی مهم و حیاتی است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۳۶
امین جوانشیر