شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ق.ظ
انقال پیام های عمومی
در مواردی که مخاطب ما عموم مردم هستند و نمیتوان آنها را جدا کرد (مثل روابط عمومی ها)، پیام باید برای لایههای مختلف آدمها معنیدار باشد و دیدگاه ما را به دیدگاه مخاطبان پیوند بزند.
باید
نقاط اشتراک پیام با آنها را مشخص کرد. سبد پیامهای روابط عمومی باید
برای جمع وسیعی از افراد تهیه شود.
مردم به پیامهای مثبت بهتر از منفی
جواب میدهند.
پیام باید ساده باشد اما همیشه تکرار شود.
هر چیزی خبر نیست و هر کسی هم نمیتواند خبردهنده باشد.
منبع: بلوچ ارتباط / دکتر یونس شکرخواه
۹۳/۰۶/۱۵